עו"ד אבי בלום: "מחפשים פתרון להחזיר את דרעי"

אייל ראובן No Comments on עו"ד אבי בלום: "מחפשים פתרון להחזיר את דרעי"

הפרשן ועורך הדין אבי בלום לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "היועמשי"ת הבינה שאם היא תפעל להוציא את נתניהו לנבצרות יפטרו אותה. שרואים שדרעי לא מוותר, כולם לא מוותרים" | האזינו

צילום: קול חי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן אבי בלום ב"מהדורת הבוקר" אצל בצלאל קאהן:"צריך לעשות סדרי עדיפויות מה חשוב ומה פחות, כל אחד מציע את מה שהוא רוצה בלי תיאום בתוך סיעתו ובלי תיאום עם שאר הסיעות".

"הם חייבים לעבוד בצורה מסורת ולא שכל אחד יורה מה שבא לו. מה עם החינוך החרדי שהבטיחו? נתניהו יושב עם סמוטריץ והם מתכננים קיצוצים, בהתיישבות ודאי לא יהיה".

"אני לא אומר לא להעביר את כל הדברים האלו, רק צריך לעשות סדרי עדיפויות של כל מה שהבטיחו, ולהעביר קודם את הדברים החשובים".

"נתניהו הציע לדרעי את מודל 96, נתניהו לא רצה לתת לו להיות ראה"מ חליפי, כעת משה ארבל פועל מתחת לרדאר לחפש פתרונות להעביר חקיקה שתחזיר את דרעי לממשלה".

"האירוע שהיה בכנסת לחזק את אריה דרעי היה משמעותי. היועצת המשפטית שהתחילה לדון על נבצרות לקחה צעד אחורה, הגיע כל בכירי הקואליציה ודיברו נגד בית המשפט".

"היועמשי"ת שמעה את האיומים בכנס הזה, זה היה ממש כמו שימוע, היא הבינה שאם הוא עושה את זה יפטרו אותה. שרואים שדרעי לא מוותר, כולם לא מוותרים".

האזינו:



0 תגובות